پیگیری خسارت در هنگام سفر
پیگیری خسارت در زمان بروز حادثه
نحوه استفاده از بیمه مسافرتی
قبل از هرگونه اقدام برای دریافت خدمات درمانی با شرکت کمک رسان تماس حاصل کنید.
شماره ها و آدرس الکترونیکی کمک رسان به منظور پیگیری خسارت
شماره تلفن کمک رسان : 009614548356
شماره تلفن کمک رسان : 00420234622725
و یا از طریق شماره تلگرام : 009613487287 پیام صوتی یا متن ارسال نمایید.
و یا از طریق ایمیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.
ایمیل کارشناسان کمک رسان : saman@mideast-assistance.com
ایمیل کارشناسان کمک رسان : claims@eurocross.me
شماره تلفن کمک رسان در ایران : 00982189302302
داخلی 1- 8943-009821
داخلی 3325- 8943-009821
داخلی 3874- 8943-009821
پیگیری خسارت در هنگام سفر، هنگام وقوع حادثه بیمهگزار باید با شمارههای یاد شده در بیمه نامههای مسافرتی سامان تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد.
در کلیه شرایط، اعلام بروز خسارت حداکثر ظرف مدت 10 روز( 240 ساعت) به شرکت کمک رسان الزامی می باشد
پس از آن، شرکت کمکرسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام خواهد داد.
پرداخت هزینه ها در ایران
دریافت خسارت از بیمه مسافرتی سامان
پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با شماره تلفن:
021-91008448
و نشانی اینترنتی : www.members.darmanet.ir
وارد شده و بعد از ثبت نام و مراحل آن خسارت خود را دریافت میکند.
مدارک مورد نیاز جهت اعلام خسارت بیمه مسافرتی پیگیری خسارت
1- صورتحساب پرداخت شده ( با در نظر گرفتن مهر و امضاء )
2- رسید پول / قبض پرداخت به صندوق
3- اصل بیمه نامه، رونوشت صفحه اول گذرنامه و صفحات مهر خروج و ورود
- در خصوص هزینه های درمانی، گزارش پزشکی – صورتحساب مرکز درمانی – رسید پرداخت هزینه های مربوطه
- در خصوص تأخیر در پرواز نامه شرکت هوایی – فاکتور هزینه های پرداخت شده
- در خصوص فوت بیمه گزار، گزارش پزشکی قانونی/بیمارستان/ پزشک معالج/ و یا سایر مراجع قانونی می باشد.
- در خصوص هزینه های خرید ضروری ناشی از تأخیر در رسیدن چمدان ها، فاکتور هزینه های انجام شده، نامه شرکت هوایی مبنی بر عدم ارائه چمدان تا حداقل 12 ساعت
شماره اعلام خسارت و کمک رسان در ایران
شماره تلفن کمک رسان در ایران :
داخلی 1- 8943 -21- 98+
ایمیل کارشناسان کمک رسان : travel@samaninsurance.ir
و یا از طریق شماره تلگرام : 09366393990 میتونید پیام صوتی یا متن ارسال نمایید
شرایط استفاده از بیمه مسافرتی
در کلیه شرایط، اعلام بروز خسارت حداکثر ظرف مدت 10 روز( 240 ساعت) به شرکت کمک رسان الزامی می باشد
قبل از هرگونه اقدام برای دریافت خدمات درمانی تماس با شرکت کمک رسان الزامی می باشد
* مسافرین مقصد عراق با ارائه اصل مدارک پزشکی و صورت هزینه ها در ایران نسبت به دریافت خسارت اقدام نمایند. 0218943 داخلی 2